Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 18, 2010
Image Size
2.1 MB
Resolution
1246×905
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,192 (1 today)
Favourites
167 (who?)
Comments
30
Downloads
489
×
Scribble Explosion by SinclairStrange Scribble Explosion by SinclairStrange
I did this pure AGES ago. I thought I would upload it considering I have no scanner here...mis judgement from my dear old mother. >.<

Anyway I'm gunna try and take pictures of my doodles instead of scanning them, see how that turns out tomorrow 'cause I've got a killer doodle to upload tomorrow about some annoying fat two-faced gimp...actually ironically the picture is called Two-Faced. :P

Anywayz peace out...
-Sinclairian Strangez
Add a Comment:
 
:iconjashinistjen:
JashinistJen Featured By Owner Dec 20, 2010
So... Many.. Scribbles... AHH MY EYES!! It's too much!! :iconblindplz:
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
>.....< AHHHH so sorry!!! :P
Reply
:iconjashinistjen:
JashinistJen Featured By Owner Dec 22, 2010
It's alright I'll recover XD :iconaawplz:
Reply
:iconsebreg:
sebreg Featured By Owner Dec 19, 2010
i love this! crazy energy and fun!
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
^_^ Yayzors. I loveths me some energies. =)
Reply
:iconharmlesshysteric:
HarmlessHysteric Featured By Owner Dec 19, 2010  Hobbyist General Artist
Sooo mush DETAIL!!! Sooo much AWESOMENESS!!!
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
SO MUCH BLUSHING >.<
Reply
:iconharmlesshysteric:
HarmlessHysteric Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconhinivaal:
hinivaal Featured By Owner Dec 19, 2010  Student Digital Artist
omg I love it! <3
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
^_^ :3 Yays!!!
Reply
:iconitsmecel7:
itsmecel7 Featured By Owner Dec 19, 2010
an amzing brainstorm ^-^ reflects ure mind ;p
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
What my mind being cluttered and messy. Yup sounds like me :P
Reply
:iconitsmecel7:
itsmecel7 Featured By Owner Dec 21, 2010
haha i imagine with all ure requests :P
Reply
:icondrawnanimegirl:
drawnanimegirl Featured By Owner Dec 19, 2010   General Artist
whoah
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
:P ^^
Reply
:icondrawnanimegirl:
drawnanimegirl Featured By Owner Dec 21, 2010   General Artist
haha x]
Reply
:iconsavannamia:
savannamia Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist Filmographer
HA! it looks like my math notes!(i doodle a lot)
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Your math notes must be pure awesome then :P
Reply
:iconanima12897:
anima12897 Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist General Artist
just awesome sinclair! are those sheep in the left side?
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Theys be zombie teddies. A quick scribble of what would become something. :P. Annnd thankuus!
Reply
:iconanima12897:
anima12897 Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist General Artist
zombie teddies! I gotta say bro, where do you make this stuff up!?
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I'm my braiiinz. Which is suprising cause I really thought I had none.
Reply
:iconanima12897:
anima12897 Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist General Artist
huh, what, i phaze out when i shake my empty space between my ears LOL.

i need to write these down //writing// alright, but i tried to do this kind of style, i just couldn't land it. [link]

:< needs practice
Reply
:icononetrickkit:
OneTrickKit Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Cool I love it
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thankuus ^_^ <3
Reply
:iconxdelisabeth69:
XDElisabeth69 Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist Artist
cool job! i love it!!! ^_^
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Yay cheeries ^_^
Reply
:iconacireangel:
AcireAngel Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist General Artist
Awesome :]
Reply
:iconsinclairstrange:
SinclairStrange Featured By Owner Dec 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thankiies ^_^
Reply
:iconacireangel:
AcireAngel Featured By Owner Dec 23, 2010  Hobbyist General Artist
no prob (:
Reply
Add a Comment: